ASiS servicii

Care sunt avantajele ASiS în sectorul serviciilor?

ASiS Servicii reprezintă soluția ERP dedicată business-urilor din acest sector, asigurând cu succes controlul tuturor proceselor și dezvoltarea competitivității în piață. Indiferent de sfera de activitate, aceasta contribuie la automatizarea fluxurilor, determinând îmbunătățirea relației cu clienții existenți și creșterea satisfacției lor, precum și atragerea unor clienți noi.

Prin aplicațiile sale, soluția personalizată ASiS Servicii oferă următoarele beneficii, care privesc atât nivelul extern, cât și cel intern al business-ului tău:

  1. Controlul integral al contractelor cu clienții

Cu ajutorul ASiS Servicii, poți obține și stoca date importante despre clienții tăi, utile în colaborarea cu aceștia. Altfel spus, sistemul te ajută să păstrezi toate datele contractuale cu clienții companiei – persoane de contact, prețuri, termene, condiții speciale, modalitate de facturare, garanții, etc.

Mai mult decât atât, acesta iți oferă posibilitatea să automatizezi facturarea serviciilor prestate, făcând posibilă emiterea facturilor de avans, totale și parțiale. Personalizarea și automatizarea modalităților de facturare se poate realiza în funcție de condițiile contractuale.

  1. Facilitarea deciziilor de business

Integrarea informațiilor cu privire la toate proiectele finalizate sau în curs într-o singură bază de date permite organizarea lor pe centre de profit. În plus, colectarea și repartizarea costurilor directe și indirecte pe proiecte este realizată automat.

Toate aceste date pot fi utilizate în realizarea analizelor de profitabilitate (venituri estimate sau realizate pe o perioadă versus cheltuieli; resurse planificate versus realizate; încadrarea în timp), imperative în luarea deciziilor de business.

  1. Motivarea performanței angajaților

ASiS Servicii permite nu doar supravegherea cash-flow-ului și a profitabilității contractelor, ci oferă și o imagine detaliată asupra performanței angajaților și a mecanismelor de motivare sau recompensare a acestora.

Poate fi realizată astfel definirea obiectivelor generale ale companiei și specifice ale departamentului, stabilirea competențelor și evaluarea angajaților, înregistrându-se și numărul de ore lucrate pe proiecte. În acest fel, se stabilesc mecanisme de motivare a performanței angajaților și de creștere a gradului lor de retenție.

  1. Creșterea satisfacției clienților și atragerea lead-urilor

ASiS Servicii te ajută să înregistrezi și să tratezi toate cererile clienților și să reduci riscul de nefacturare al serviciilor prestate, contribuind astfel la îmbunătățirea relației cu aceștia și la fidelizarea lor.

Pe de altă parte, integrarea tuturor canalelor de vânzări și marketing într-un singur loc susține atragerea și gestionarea lead-urilor prin identificarea oportunităților de vânzări și transformarea consumatorilor în clienți.

  1. Optimizarea costurilor operaționale

Soluția ERP îți oferă posibilitatea de a ține evidența strictă a costurilor, conform unor indici personalizați, stabiliți în strategia generală a companiei.

Mai exact, documentele primare operate în sistem specifică comanda/clientul (colectare automată a costurilor directe), urmând ca apoi programul să repartizeze automat și costurile indirecte pe comandă/client.

  1. Evaluarea precisă a performanței afacerii

Prin integrarea tuturor informațiilor cu privire la companie într-o bază de date unică, ASiS Servicii permite obținerea indicilor relevanți referitori la performanta acesteia.

Mai mult decât atât, prin intermediul rapoartelor și a indicatorilor grafici, care pot fi personalizați în funcție de obiective, sistemul facilitează asumarea deciziilor relevante cu privire la viitorul companiei.

Acestea sunt doar câteva dintre beneficiile soluției ASiS Servicii. Solicită un demo gratuit și află cum poate contribui aceasta la dezvoltarea business-ului tău.